Skola

Sitter på svenska lektionen nu.
Har gjort klart det vi ska, eller det gjorde jag egentligen förra veckan, men nu
fick jag tillbaks den och gjorde lite små ändringar, förhoppningsvis blir tantaluran nöjd.
Kräsen också!
Gah, har en till kort lektion efter detta sedan har jag multirast fram till två. Ska sätta mig
på körskolan och plugga så mycket jag kan, vill ha det där attans körkortet NU!
Suck...
Sedan en 2 timmars lektion, teckenspråk, dock riktigt jäkla tråkigt utan Linn, finns nog
ingen som har så roligt på lektionerna som vi, haha!
Dom steker ju på nere i Alanya, Turkiet.  FUSK!

Annars idag då, jag har i alla fall planerat in att jag ska göra klart min engelska
sammanfattning och sedan MÅSTE jag träna. Måste, måste, måste!!
Skall försöka börja åka till Leksand och simma också, utnyttja att Nicole går i skolan där..
Nä nu ska jag skriva ner glosorna  vi har till på onsdag, bara läxor nu för tiden!



/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0