Lyckad helg!

Åh vilken underbart underbar helg vi har haft, jag och min prins!
Bästa någonsin vi har haft tror jag till och med.

Kort och gott så blev alltså vår resa till Stockholm mycket trevlig! God mat, härliga människor och massor av shopping! Några tusenlappar fattigare men oj så mycket lyckligare! :)
Vet inte, men det känns precis som att jag och prins behövde det! LOVELY!

Haha helt plötsligt efter 10 månader är jag mer kär än någonsin! Vårkänslor som spritter i mig lite försent?
Galet, jag vet inte, har hänt så mycket så jag kanske bara har hunnit tänka efter och reflektera över vad jag egentligen har i mitt liv. Och idag är jag tacksam över att jag har en pojkvän som sätter mitt bästa i första hand, han är omtänksam på alla sätt och vis, och detta kan jag säga med en 110% säkerhet, han skulle aldrig göra något som skulle såra mig på något sätt.
Jag förstår inte hur jag lyckats finna en sådan diamant bland alla andra stenar!?

                                                                       
Jag är lycklig med dig, jag har insett det till fullo nu.
Jag ser en framtid för oss,
en framtid låångt fram. Jag ser att med dig kan jag bygga mitt liv.
Och du är mitt livs viktigaste ingrediens. Jag förstår inte att jag till fullo förstått förrens nu!?
Du är det bästa, bästa, bästaste älskling. Och om du läser det här, så älskar jag dig mer än allt annat på denna jord!
Du är mitt allt, och jag vet inte vad jag mer ska säga för att du skall förstå.
Jag är kär, på riktigt. Och hoppas du känner likadant!
Jag Älskar Dig Prinsen!
28-10-2007 kommer jag alltid minnas!
<3

Kommentarer
Postat av: Rob

Åh hjärtat :)<3



Du vet vad du ska säga för att göra din pojkvän lyckligare än lcykligast! Jag tycker att helgen, precis som du säger, har vart helt underbar och jättemysig på alla sätt och vis!



Diggade ditt uttryck "Några tusenlappar fattigare men oj så lyckligare" stämmer ju¨så klockrent överens med våran helg!



Kan man kalla det sena vårkänslor ?

Jag vet inte men något är det som talar om för mig att du är tjejen i mitt liv, du har allt!

Alla egenskaper man kan önska sig hos en flickvän, livsvän! <3 Jag har vart sjukt kär i dig sen vi sågs första gången, men nu har det precis som du säger slagit ut ordentligt. It´s real love honey!

Jag kommer aldrig glömma dagen vi två blev vi. Söndag den 28 oktober 2007, best day of my life!



Det är verkligen betryggande att höra, se dig skriva att du ser en framtid med oss. För det är precis vad jag gör, vi mognar och lär känna varandra bättre och bättre hela tiden vilket gör att vi också blir tajtare. En stor anledning till det är vel att vi gått sakta fram, i vårat tempo, vilket har lönat sig!



Du behöver inte säga mer än du just sagt för att jag ska förstå, det du skrivit är helt sjukt underbart. Du är underbar älskling!

Jag kommer alltid stanna hos dig, vad som än händer!



Forever By your side darl <3



Jag älskar dig, nu och alltid!



/Din, bara din Rob <33

2008-09-01 @ 22:01:54
Postat av: Desi

Fasen vad romantiskt! Ni är välför söta. Jag älskar er!!!!

2008-09-02 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0