Krasslig torsdag

Kan väl i alla fall börja med att berätta att R kom hit igår. Började le så fort jag såg hans bil på vår garageuppfart, tanken på att han fanns därinne, bara det gjorde mig alldeles gla! :)
Vi hyrde film och gosade ner oss med popcorn och massa täcken. Jag var galet trött, är sjuk så det kanske inte är så konstigt.
Yes...
Idag då, alltid lika kämpigt att gå upp när man har prins bredvid sig i sängen. Att jag inte sovit var också extra jobbigt, känns som om jag aldrig sover nuförtiden. Vet inte vad jag grubblar på heller så, det är lite konstigt det där!
R skjutsade i alla fall mig till bussen, hade teckenspråk på morgonen, och jag kände redan på bussen att jag borde varit hemma... Var länge sen jag var såhär krasslig. Det löste sig i alla fall, vi fick "hemuppgifter" i svenskan och skulle göra något på egen hand i kursen Inköp & Varuhantering.
Så resten av dagen har jag bara legat i sänge, varvat läsning med att sova. Även hjälpt mamma lite med mat, och stryka tvätt osv.
Nu ligger jag med nya bärbara datorn i min säng på mitt rum, vilket är GALET skönt. Någon sådan lyx har jag inte haft förut så, it´s great!

Fan.. Kan inte bestämma mig om jag ska stanna hemma eller gå till skolan imorgon. Känns nästan som att det är lika bra att vara hemma och vila upp sig...
På lördag i alla fall måste jag vara fit for fight! Först kl 15 är det dop för söta Tindrah, och efter det hoppas jag att det fortfarande blir Etage med tjejerna, fast verkar som att ena Stinistumpan har gått och fått körtelfeber, så får hoppas på Karro! Annars kan jag tänka mig att det blir en tråkig helg! =)
Spännande att höra hur Linn o dem tjejorna har haft det, hon skulle kanske ringa på söndag kväll och berätta. Usch så jag önskar att jag hade följt med. Hade behövt en vitaminkick från solen!
Nej nu ska jag kika vidare och sedan blir det "Alla var där". Den är riktigt bra faktiskt.
Nä som sagt...
Rrrrrr<3
Godnatt pussar/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0