Konstig helg.

Ja kan man väl säga, känns inte som att något alls har varit riktigt som det ska.

Började med en weard fredag, starten var åt helvete, riktigt dåligt humör.
Men men den ordnade väl upp sig och slutade med att jag och R åkte till 
Kupolen för att köpa present till min bror som vi grattade idag.
Anyway, gjorde klart det sedan en snabbis hem till mig kastade i lite kläder
i väskan å sedan till rättvik. till smyckesaffären för att fixa mitt halsband men nejdå!
Med min vanliga tur så hade enda personen som kunde fixa det semester, så vi lämnade
in det, så får R hämta det när dom ringer...

Igår var det middag hemma hos mig med fam Nilsson. Trevligt och slutade med Singstar.
Fast jag var otroligt trött, fattar inte riktigt varför jag är så trött men... Så kände mig på
lite konstigt humör men..
Usch, imorse var det rivstart på dagen. Väcktes vid 10, sen har det varit fullspäckat schema
sen dess!
Gjorde iordning oss, sen på en gång till bror för att ge honom presenten. Fikade lite sen
åkte vi hem nästan på en gång för att hjälpa till här hemma, med att packa ner så mycket
som möjligt.
Började på mitt rum också! GAH! Vilken kaos.
Jag fick ångest 10 ggr om hela tiden! Har ingen aning om i vilken ände jag skall börja!
Aja, får göra så gott jag kan.

Nu skall jag hoppa in i duschen och sen gå och sova, är alldeles trött i skallen!

Godnatt / A

                                         Mig & PrinsenFör mig är du allt <3

Kommentarer
Postat av: Robert

Trotts allt har det ändå vart en underbar helg med dig som vanligt :)



Vi hann med jättemycket! <3



Du vet du är allt för mig hjärtat.



/Rob <3

2008-09-07 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0