Hurtig och höst

Yes, när jag och Linn var på Kupolen hittade jag en jeanskjol på Gina, och galet snygga ankelboots på H&M, båda la jag undan tills på torsdag. Löning, vilket är härligt. Så får se om det blir att köpa sakerna då.
Lekte lite med Alfred när jag kom hem, så jäkla go han är! :)
Nyss var jag ute på en promenad på ca en halvtimme, jätteskönt! Bara jag och mp3n... Iofs blev det bara jag eftersom alla andra vägrade, så det blev ju inget sällskap.
Efter en bit kom dock en söt liten kisse och hakade på promenaden en bit, urgullig :)
Nu skall jag se en snutt av "Mannen som talar med hundar", det är skitintressant, särskilt som jag älskar hundar :)

Hoppas på att R ringer inatt också :)
Te quiero mi amor!


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0