Tisdag

Japp, tisdagen är snart över...

Igår åkte jag efter skolan till R, har inte varit hemma hos honom på 4 veckor! Herregud tiden går så fort, så man hinner knappt med att göra allt man borde och vill...
I alla fall tog jag mig tid att åka till baby i Rättvik, urmysigt var det. Chips, film och massa, massa mys. :)

Imorse fick jag tillbaks engelska provet, VG+, vilket var mycket, mycket bättre än skit provet från i fredags.
Humöret blev på en helt okej nivå, men sjönk rätt kraftigt eftersom min mobil senare på dagen blev trasig, luckan gick sönder!
Men pappa hjälpte mig så nu ska en butik fixa en ny lucka för en liten, liten slant. Bra det i alla fall.

Looks like we made it
Look how far we've come my baby
We might've took the long way                              
We knew we'd get there some day

They said "I'll bet they'll never make it"
But just look at us holding on
We're still together, still going strong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0