Baad Monday!

Usch känns just nu som jag kravlar runt på botten av allt dåligt...
För ovanlighetens skull har jag inte sovit! Råkade hålla älskling uppe också, så imorse när klockan ringde hade inte han heller sovit särskilt bra.
Jag blir så j-a less på detta! Bara ligger i halvslummer, och är medveten om allt som händer omkring mig, och alla ljud. Jag trodde jag skulle sova galet djupt inatt, för igår kväll var jag så trött att jag knappt orkade svara på R´s frågor.
Starten på denna morgon var alltså en sådan som hör hemma hos han därnere...
Dundrande huvudvärk och trött i hela kroppen, humöret sjunker ner på botten.
Vet inte varför det blir så här heller, men jag orkar inte låta det fortsätta länge till, min kropp och inte minst mitt psyke tar sån stryk. Jag blir på jätte dåligt humör, och orkar ingenting, skolan är en ren plåga för att jag egentligen inte har ork.
Känner inte att jag grubblar på något särskilt heller så förstår faktiskt inte vad som är fel. Suck...

Enda positiva med denna morgon var att när jag "vaknade" (läs: insåg att jag inte skulle hinna somna) låg R bredvid mig. Mys!
Appropå mys så hade vi det galet mysigt igår eftermiddag, vi åkte till Åkerblads relaxavdelning, och varvade bubbelpool med simning och bus. Och det var riktigt skönt.

Ska lämna in datorn nu ..
Puss hej/ A

Kommentarer
Postat av: Rob

Det kommer att ordna sig älskling, det är jag övertygad om. Du ska inte behöva gå och känna sådär!



Det var så jävla mysigt igår! inget slår det!

Älskar dig princess :)<3

2008-09-15 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0