Tisdag, halvt i koma

Japp, ännu en dag avklarad mer eller mindre..

Morgonen började halv 6 i Rättvik! Jag och R nästan kröp uppför trappen till köket av trötthet, ushans vilken kämpagrej det var att ta sig upp! 0649 gick min buss och jag sov hela vägen fram till Borlänge, bäddade ner mig riktigt ordentligt. Det är alltid lika jobbigt att säga hej då till min prins också...
Som Linn redan hade förutspått var engelskan inställd och vi gick och fortsatte sova nere i soffan, med tillbehörande turkjävlar! Suck...

Lektionerna pepprade på och sedan var det gympa, badminton och hinderbana. Gick skitbra förutom att jag fick som ett lock för bröstkorgen pga astman. 

USCH, jag är så trött! Jag förstår inte riktigt varför, kanske beror på att stressen med flytten börjar släppa och kroppen slappnar av? Men jag menar jag borde ha tagit igen, hela förra veckan gick jag ju och la mig runt 8 varje kväll.

Aja jag ska gå och försöka lägga mig och vila lite nu, kanske titta lite på Desperate Housewifes. Var länge sen nu...


Jag vet att det är rätt, jag känner mig så otroligt töntigt lycklig med dig, nästan så man kan sitta och skratta åt sig själv. Sådär så man tror att jag är löjligt nykär, efter snart ett år. Helt sjukt...
Men i alla fall är du det bästa som finns och jag saknar dig varje sekund du inte finns i min närhet. Jag menar inte att vi msåte vara med varandra dygnet runt, men känslan av att veta att du finns där, den är obeskrivlig!
  Du är obeskrivlig!

Mig & Prinsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0