Skit torsdag

Bah nu sitter jag här och min torsdag är praktiskt taget över, SKÖNT!

Igår var jag i alla fall på hockey med R och Werki, trevligt, förutom att jag nästan somnade i sista perioden. Jag förstår inte varför jag är så trött!...
Mysig kväll och skönt att ha prinsen bredvid mig kan jag lova! :)

Torsdagsmardrömmen började imorse med att klockan ringde halv 6, och jag var då knappt vid medvetande, hade seriöst kunnat gömma mig under sängen för alltid.
Vi kämpade oss upp i alla fall, i regnet! :|
Galet kul på teckenspråket, haha. Men efter det sjönk altt ner till Kina typ. Jävla turkfanskap, ska alltid hålla på att bråka och störa och är så himla respektlösa så man vill ju slå sönder dom! Å skit gick det på körlektionen också för att gnälla sönder...

Nog om det, ska hoppa in i duschen nu.
Längtar som sjutton tills på lördag då jag ska mysa sönder med min karl!!

Hejdo / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0