Måndag med nya tag...

Yes, seg start på en ny vecka, i och för sig brukar alltid måndagar vara riktigt sega.
Måndagar och tisdagar brukar gå åt till att längta tillbaks till helgen som var, och från onsdagen och framåt längtar man efter helgen som kommer..

Gud va roligt det var att låta R skriva något och sedan läsa det :) Haha, msåte göras om!

Som sagt så är det måndag idag...
Började dagen hos R, vilket är bästa (men segaste) starten på en dag! Skola rullade på i sitt eget lilla tempo, struntade i körskolan och satt kvar i skolan istället.
Måndag innebär också att det är godisförbud för mig från och med nu! Har inte bestämt om jag ska tillåta mig själv popcorn, men det får vi se framöver, haha!
I alla fall, efter skolan hämtade mams o paps upp mig, så åkte vi och käkade på Max. Sedan åkte vi vidare mot Nordsjö idé & design. Letade i tapeter i nästan 2 timmar innan jag bestämde mig för att ta hem 3 rullar jag valde mellan. Jag hittade en perfekt till den plan jag hade från början, men den kostade multum. Spela roll, jag är nöjd som det är nu också...
Ska visa R genom datorn när han kommer hem från sin träning, får man höra hans åsikter också. Spännande!

Blir nog Rättvik imorgon också för min del, vill passa på när man vet hur dåligt med tid det kan finnas... :)

Prinsen, du är min bästa skatt, totalt allt för mig <3


Nu skall jag försöka tvinga pappa ut o övningsköra med mig, bara upp till ICA och runt där, måste sitta i en bil, som jag inte gjort sen i torsdags, haha!

Puss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0