Helgen är här!

Yees! Helgen är här och det betyder att jag inte kommer behöva visa mig i skolan på SJU veckor! :) Så himla skönt alltså.
Idag blir det i alla fall en lugn kväll, hade tänkt laga mat, bada och bara ta hand om mig, avsluta kvällen med massa Desperate Housewifes avsnitt... :)
Imorrn blir det dock så långt ifrån lugnt som man kna komma! Haha det är Linns omtalade BAG IN DA BOX party ;), haha så roligt! =) Ska bli super skoj, massa vänner, dricka, och dans och bus! :)
Sen avslutas natten med darling, haha tolka rätt, han är chaufför, så då hinner jag umgås med honom ;)

Nej nu ska jag försöka ta något att äta, mår nämligen lite illa :S

Trevligt helg!

Puss / A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ligger här och längtar efter dig nu hjärtat!<3 =)

2008-10-25 @ 23:04:49
Postat av: Älskling

glömde skriva namn ;)

2008-10-25 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0