hatvärd känsla

Snälla låt mig bara slippa den här dagen, jag orkar inte!
Haft UF hela dagen.. träffat våran rådgivare också.. allting har väl gått bra egentligen.
Men jag har så j-a ont i magen och humöret är som det är en sån här vecka..

Allt blev så fel imorse, och jag hann knappt reagera på hur allting blev, det messade upp hela dagen. O sen är ju allt naturligt mycket värre än jag kanske skulle känt annars.. Hela dagen har bara varit blä!
Jag känner mig så jävla äcklig, och ibland HATAR jag haga.

Man går upp 5 på morgonen, försöker fix ahåret på nå snyggt vis, sminkar sig tar på sig så snygga kläder som man hittar, och när man väl kommer till den där j-a skolan, finns det 1000000 personer som är snyggare, smalare, har snyggare kläder, finare i håret. och jag hatar känslan av att känna mig så totalt värdelös och nollad.
man vill bara gömma sig i en sopsäck o sedan gå hem igen, lägga sig i sängen och skita i att gå upp..
FAN
jag hatar att jag inte kan sluta jämföra mig med andra, man känner sig någorlunda okej och sedan tar man en snabb blick, och skäms över att man ens tyckte de va okej från början.

nä, jag ska fortsätta tycka synd om mig själv ensam, utan att sitta här..

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0