Söndag, helgens slut

Helgen är slut nu. Blev varken jobb eller party igår för min del! :(
Hade problem med magen, jäkla krångel jämt, så låg kvar i sängen och gjorde absolut ingenting igår.
Gick o la mig halv 10 förövrigt också.. Suck, var bara att acceptera..

Idag har jag o R varit på Kupolen från 11-14 och jag hittade inte ett pillejota!! Vad fan är fel! Till slut tänkte jag köpa en tröja bara för att... Men ångrade mig i kön. Suck, aja jag har ju pengarna kvar i alla fall, det är  T R Å K I G T! Pengar är ju för fasiken till för att slösas.. Inga skor hittade jag heller.
aja Nu ska jag mysa med grabben, han kom precis ut ur duschen.

Hejdo
/A


Kommentarer
Postat av: Rob :)

Japp nu ska jag gå och mysa med dig hade jag tänkt =) <3<3

2008-11-30 @ 19:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0