Mondays are never good

Ny vecka, och vilken sämst start på den också!
Längtade bort från min APU plats redan första dagen, då känns det j-vligt roligt att veta att jag har 3 veckor kvar 'bara'.  :|
Fanns väl andra anledningar till mitt härliga humör också men orkar inte...

Det enda jag vill säga är TACK, till min prins.
R, ´jag vet inte hur du lyckas men du får mig alltid
lugn, oavsett vilket vrak jag är från början.
Jag vet inte vad som hänt om inte du var här igår
Och du vet hur tacksam jag är
O vilken B R A människa du är, du är bäst!
Jag älskar Dig och är galet tacksam att du alltid
orkar ställa upp, inte vem som helst som skulle
ha orkat det!
Förlåt också, för att jag låtit saker o ting gått ut
över dig, det var inte alls meningen, och jag lovar
att hädanefter tänka efter. Du är den person som ALDRIG
skall behöva få ta skit pga problem på annat håll!

You, Me, Us
Forever! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0