I turn to you

Fanskaps helvete, skrev nyss sveriges längsta inlägg o allt bara kastades i sjön, härligt för min del.

Skrev väl ungefär att APU:n går bra, i Leksand. Mycket trevligt folk, bra stämning o jag får göra saker självständigt.
Igår åkte jag till Rättvik, o efter krångel med att han åkt åt ett håll o jag var på väg till ett annat löste allt sig, o vi hamnade rätt till slut.
Var ner en sväng på en gullig liten butik på 'stan'... Fanns mycket smått o gott.
R var jättegullig mot mig igår kväll, när han såg att jag var deprimerad.. Han kom ner med en stor kopp hemmagjord varm choklad med grädde i. TACK!
Du är guld värd älskling.

Helvets period jag är inne i... Allt känns tråkigt o deprimerande, känns som mitt liv står helt still o är helt färgat grått.
When my world is going crazy, you can turn it all around. You´re always there giving me all you´ve got. v R v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0