i Rättvik

Yes, sitter i det där mysiga vita huset med utsikt över Siljan. Karln sitter nog i bastun nu skulle jag tippa på...
Jag tackade nej då jag aldrig har pallrat bastubad, endast om jag måste akutlaga mitt trasiga hår med en rejäl klick balsam i o sedan in i bastun...
Så nu sitter jag här, har kikat runt lite överallt, funderar på att ta av mig linserna o krypa i säng, helt sjukt va trött jag blev!
Annars idag då..?
Vaknade tidigt, runt halv 8, o vid halv 9 vaknade R också, båda var galet hungriga så vi steg upp då.. Duschade o lite sånt, sedan åkte vi in till Borlänge o kikade på Kupolen, hann även med en fika innan jag jobbade mina 4 timmar, mellan 12-16.
R hämtade mig, åkte hem till Djurås, hälsadep å moster som var på besök, käkade middag o sen åkte vi som sagt hem hit till Rättvik. Gjort absolut så lite som möjligt, riktigt skönt.
Just ja!!
Hittade V Ä R L D E N S finaste tröja idag! :) Love it!
Kornblå stickad tröja, modell längre, med stor krage, blev skitsnygg med brett svart skärp till, men det skärpet inhandlas senare! :) Supernöjd, skönt de i alla fall, kan man bli lite vinter snygg! :)

Näe, av med linserna nu i all fall, känner ögonen håller på att korka ihop sig!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0