Hemma-fredag

Fredag och jag sitter i mysbyxor o snart en skål popcorn också...

Mamma o Pappa åkte till Gran Canaria i onsdags, så jag och lillasyster är ensamma hemma. Det är faktiskt jätteskönt! Man tar allt ansvar man behöver, skillnad mot när man vet att någon annan gör det, lättare att släppa det då. :)

Dagen idag, har spenderats i Leksand, jag är glad att jag kunde komma tillbaks dit, usch vilken ångest annars. Hade aldrig funkat! Lagat mat o sen kom syster o Alfi på besök.
Nicole åkte nyss iväg, så nu är jag totalt solo hemma.. Precis städat badrummet o dammsugat hela huset. Skönt att få de gjort i alla fall! Nu har jag tänkt sitta här ett tag o surfa runt, sedan ta en dusch. Sedan har jag lovat mig själv en luugn kväll framför dumburken. :)
Imorgon blir det PARTY i Falun med tjejerna, riktigt roligt, skönt att komma ut när man vart så långt nere...
Jag är i alla fall mycket bättre nu och det märker jag på en gång... Energin kommer tillbaks på en gång, jag orkade till o med vara uppe efter 9 igår, och det är rekord! Städade iordning på mitt rum osv i går också. Bra bra!

Nä nu, ska jag hämta lite popcorn o slå på tvn innan duschen. Hooas R får det kul ikväll! =)

God natt ! /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0