Wake me up.

Wake me up I wanna stay alive, I don´t wanna throw my life away.

Är det inte dags för party snart? Festsugen som ett as! Eller ja, jag blev det nu. Men men, sitter
å lyssnar på Karin Park som visar sig vara riktigt bra. Som ni kanske anar har jag hakat upp mig
på hennes låt "Wake me up".
Tisdag, å känns som jag inte varit i skolan på hur lång tid som helst men men.
GAH! Fest! NU!
Får se om man visar sig på Karins fest på lördag? Kul å träffa nya människor. (: Får se då.

Ska försöka hitta på något nu, fast jag är så förbenat uttråkad.
apporpå det så är jag GRYMT trött på vissa människor runtom mig! gash



I´ve been runnin cause I thought I was late

Kommentarer
Postat av: Lina

du vet att det är nå grejs i Lindesnäs på fredag ? :) , vi kanske kan åka dit ? :)

de kanske är jag som vart lite tråkigt..hinner liksom inte umgås rikigt som de brukar vara...
känner mej as osocial nu när jag jobbar :/

2008-05-13 @ 17:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0