Skrämmande och spännande, allt på samma gång.

Måndag och jag "försov" mig i onödan! Haha :D
Vart i skolan men de har varit lugnt, visade oss på ArbS&Miljö sen gick vi å käkade, eller ja, åt inte eftersom maten är så grymt oätlig!
Hade matte, gick igenom allt till provet på måndag, shit säger jag!  Sen FE, blabla gick igenom för provet på torsdag.
SKOLHELVETE! BAH, palla prov överhuvudtaget!

När jag kommer hem är mäklaren här och fotar huset, shit det kommer komma ut "Till Salu" skylt redan imorgon! Gah, detta är på riktigt! Grymt spännande, men samtidigt skrämmande också, vi har aldrig gjort något sånt här förut!
Men grymt spännande med nytt hus, det kommer bli vårt hem från scratch, inget att vi måste göra om någons gamla hem till vårat som det var när vi flyttade hit de första två gångerna.
SKOJ!
Precis gjort klart SH uppgiften. Skrev om gatubarn, och det är sjukt att det funnits en "upprensning"! :(
 Där till å me polisen varit med. AS!
Men men, ska försöka ta mig ut i sista solen ett tag, vet ju inte när kylan och snön kommer tillbaka. Som man märkte i helgen.!

Robert!

Kisses / A


Kommentarer
Postat av: Stini

Hej Alexus! Visste inte att du hade en blogg! Va kul men ändå väldigt tråkigt att ni ska flytta. Jag skulle lägga in mitt veto om jag hade nått. Ni har varit exemplariska grannar och jag kommer att sakna era väsniga vilda fester om nätterna, håriga katter som smyger på våra småfåglar och era gräsklippare tidigt om morgonen =p Vi borde hitta på nåt skoj ihop! Det var alltför längesen. Kramar

2008-05-20 @ 13:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0