onsdag

Yes, jag är alldeles förvånad över att denna onsdag inte har varit total katastrof!
Det är ju så mina onsdagar brukar vara.. Kan bero på det allmänna dampet
jag å Stina haft! :) Total galna =)
Konstigt känns det också att det inte är någon dansträning idag, fast ändå lite skönt
med tanke på hur osäker jag är huruvida jag skall fortsätta eller inte..?
Men men!

Bestämt mig nu också.. Varsågod, fritt fram å hålla på som det hålls på!
Jag tänker inte bry mig, jag klarar mig på andra håll. Klurat ut att det tar alldeles
för mycket av min energi att försöka förbättra å hålla ihop. Nu får det vara.

You´re on your own now

Fest på lördag också, brabra! Ska bli roligt måste jag påstå. Umgås
med alla man inte träffat på 100 år!

Tydligen ska jag till Insjön nu, ses!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0