Måndag - mardrömshelg?

Usch säger jag, vilken helg!
Visst, mysig, Rob har vart här:) MEN FYFAN!

Innan någon ens hade hunnit reagera i onsdags har jag hunnit få u-vägsinfektion, blod, och ont i njurarna på en gång. Jag gick o la mig men fick lov å springa upp var 3e timme typ.
torsdagen var en riktig mardröm ont i hela ryggen, magen... Kräktes för att jag hade så ont, och för att jag inte fick i mig nån mat. Åkte ner till v-centralen, provet visade egentligen inte att jag hade infektion! What!?
Men jag fick pencillin i alla fall. Dagen efter var jag mycket bättre, hade inte ont vid toa besök osv... MEN smärtan i rygg ner mot njurarna satt kvar, och SITTER kvar än!!
På fredagen ringde vi sjukvårdsupplysningen men dom tyckte vi skulle avvakta över helgen så medicinen skulle hinna verka. visst, jag har dratts med ordentlig smärta, å tillfällig feber hela helgen, och jag har fortfarande ont!
DAMP
Så nu väntar jag på att v-centralen ska ringa upp mig så jag kan förklara hur läget är, åtminstonde kan de skriva ut smärtstillande som fungerar åt mig!!

TACK ROBERT! Vart ett underbart stöd åt mig i helgen å alltid hjälpt mig, trots att jag är envis som en kossa! 'ler'
<3

Puss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0