Påskafton.

Yes påskafton idag. Har inneburit middag i Bjursås hos bror och Jenny.
Det var jag, Nicole, mamma, pappa, Madde + Alfi, Veronica + Gabriel, Guy, Stefan och Therese, en hel flock kort & gott :)'
Trevligt med god mat (och efterrätt)!
I torsdags var det party som gällde, med bästa förfesten på länge. Helt sjukt taggad å bra stämning! :)
Och mys att darling var ute också!
Igår var vi hemma hos Robert nästan hela dagen, träffade hans systrar med pojkvänner och barn. det var trevligt fast jag har varit livrädd att dom skulle tycka jag var en alien! haha

Nu verkar det som att jag ska till Lina

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare ;)

Slänger in en komentar snygging ;) , Nej mend e blev ju en mysig film å prat kväll igår ... Lyckad som sagt :) // Puss o kram , Lina

2008-03-23 @ 16:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0