Måndag och Bdb?

Måndag idag och jag fick vakna upp bredvid darling. Det är riktigt mysigt det! :)
(Trots att han gnällde som en 3-åring ;]  )
Snöat kräkmycket idag vilket är ett STORT minus! Men men, skön arbetsdag, haft fullt upp hela dagen, och det är då jag tycker det är som roligast.
Nu vet jag till 100% att jag har sommarjobb där, för Carro pratade om att dom skulle sätta sig ner och kika på sommarens schema, och att jag skulle få ett så fort det var klart. Det känns jätte skönt, för jag trivs verkligen med människorna där och arbetsuppgifter. Är jättespänd på att få testa på kassan! :) Tänk va roligt!

Vad håller dom på med på bilddagboken!?
Inget funkar och jag hajar inget av deras nya design, kanske bara är jag som är korkad? 'ler'

Tänkte ut och springa idag,  men magont och pisskallt ute, så det skippar vi! :)
Har dans imorn ändå så. Det får gå ändå. :)

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Rob

HaHa 3 åring va ? =D
Nej men det är faktiskt jätteskönt att vakna upp med dig, vardag som helg :)

2008-03-17 @ 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0