God morgon!

Onsdags morgon, jag är grymt trött, men får skärpa mig, jobb i dag ju!
Skönt att jag inte har någon dans idag i alla fall, hade det igår och det gick faktiskt bra.. Vid såna tillfällen är det roligt att dansa. Annars har jag nästan tappat intresset.

Ska gå på kupolen en sväng efter jobbet, (som att jag inte är där nog!?) haha =]
Måste inhandla strumpbyxor tills imorn, för då är det F E S T!!!
Förstå hur götttmos de är! :) Och babe sa igår att han ska gå! JAA! Jag blir så glad! Vi är nästan aldrig ute tillsammans, och jag tycker det är dags att vi skärper oss, för vi funkar både hemma och ute bland folk, inga sura miner å bråk här inte! :)

Näe får skriva mer ikväll, måste hämta pengar tills ikväll nu.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Rob

Hej Darling :)

Kommit hem nu, hunnit tjocka i mig pizza också ;) Hoppas det var kul och Dennis och Jenny! :) Det var verkligen mysigt att gå ut med dig i torsdags, fast nästa gång vill jag förfesta med dig också :) Fast det var ännu mysigare att vakna upp första och andra dagen på lovet med dig, det gillar jag allra allra mest :) Det är något speciellt när jag sover med dig, jag sover så himla bra! :) Jag hopas du också gör det ! Min kärlek till dig är helt enorm vet du det ? För varje dag som går blir den starkare och det känns som om vi kommer närmare och närmare varandra :)

2008-03-22 @ 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0