Eget söndagsmys!

Skön söndag!
Trots den tidiga morgonen..
Igår åkte jag som sagt till Lina, vi ringde efter Stina också, kikade King Arthur och tjockade i oss nå så förbannat!
Värt det, sista dagen med godis för mig! Gosh!
Sov där, imorse åkte jag till Djurås med Stina, åkte hem för att byta om och sedan kom Veronica som en slags privatchaufför! Vi åkte till Kupolen och gick runt och strosade lite, snackade lite skit och så. Mycket trevligt.

Nu på eftermiddagen har jag bara varit hemma, städat iordning lite på mitt rum. Tagit en lång dusch och nu sitter jag här.. Ska snart gå ner och laga lite middag till mig själv, en god ost omelett är min plan, vad sägs om det? :)
Kvällen blir lugn med en god kopp te framför brasan skulle jag gissa på..

Det är skönt med påsklov! Sova länge, göra vad man vill osv.. Fast apu:n har jag inget emot heller, det är bara roligt! :D

Nej nu ska mästerkocken ner till köket!          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0