Bra dag..!

Ja, har faktiskt vart en problemfri dag idag. Enda "problemet" jag har haft är min otroligt grymma trötthet!

Men ja kan berätta om igår först:

 Kl 0910 åkte jag och Lina till Leksand. Åkte tidigt pga att jag skulle till Moskogen med sommarjobbsansökan.
Gick bra, kom därifrån rätt fort, så vi gick in till "centrum" i ösregnet...
Funderade vad vi skulle göra, det slutade med att vi satt oss på Siljan, delade på en festis och chokladboll, haha fattigmansfika! : )
Gick till Lindhs frisörer, som var en riktig kluring att hitta!
Fick lov att sitta där och vänta på hårteknikerna från Maria Nila. Det visade sig att dom suttit på Konsum parkeringen i typ 45 minuter och väntat på adressen till salongen, haha vadå typiskt!?
De började kika på allas hår på en gång å så..
Sen satta allt igång, orkar inte berätta allt men mitt hår färgade dom i alla fall i en super fin chokladbrun nyans! SUPERDUPERNÖJD!
Kort sammanfattning: Fixad i håret av proffs, sminkad av en make-up artist, 10 cm klackar och klänning för 2500:-!
Vadå modell wannabe på oss! :)
Rolig och intressant dag, att få vara med om rubbet själv liksom :)


Idag

Japp bra dag, pratat sommarjobb med chefen och det är 99% säkert att jag har där! Så som jag har uppfattat biffen! Och det gjorde mig superglad, att personalen har pratat så bra om mig och att chefen till och med hade tänkt prata med mig, fast ja gråkade hinna före! :)
Ska få lära mig kassa veckan efter påsklovet! Wie!
Bra bra bra dag!

Nu på kvällen har jag tömt byrån som är Veronicas och som hon har lyckast lägga beslag på nu när hon bor här hemma igen, haha. :)
Hittade en gammal dagbok, där det stod om ett gammalt, men dock så grymt allvarligt bråk mellan mig och mor. Det var dock några år sedan så är redo att låta min mamma se den. Det fanns saker ur den där dagboken som var från 2002! 6 år gammal, rätt coolt ändå. För en så slarvig och oordningsam fröken som mig.

Nej nog pratat.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0