Barnvakt och sjuk.?

Japp idag har jag haft barn för en dag!
Veronica hade tvättstugetid och ville även storstäda lägenheten, så jag erbjöd mig att passa lilleman. Hon kom hit med han runt 11, och strax därefter klädde jag o Gabbelito på oss, jag tänkte att han måste ju få testa på att gunga!
Vilket han tyckte var superroligt, särskilt när jag fulade mig samtidigt :)
Efter det tog jag han på en långpromenad så han somnade, men såklart vaknade han direkt vi kom hem igen, men inga problem med det! Han var supernöjd med att få sitta i en kartong på gården och banka på olika saker med en spade.
Sedan gick vi in & åt, jätteduktig liten skit var han! :) Böt på honom, fick snabbesök av Lina och sedan en långpromenad till, å denna gång somnade han och sov i cirkus 1,5 timmar. Jätteskönt med tanke på att jag har haft ont i halsen i två dagar nu och det börjar bli värre.
Dundrande huvudvärk, halsont och ont i kroppen, varje rörelse är en ansträngning. Och som vanligt när jag ahr ont i huvudet så hör jag allt dubbelt så högt, så man ahr lust å skrika håll käft åt allt och alla!

När Veronica kom och hämtade Gabriel igen fick jag påfyllning till mobilen som tack. så.. TACK! :) Jättesnällt!
Nu ska jag nog ner och äta något och sedan lägga mig tills "So you think you can dance" börjar. Ska bli kul och se! Och imorrn kommer "Gossip Girl"! Mitt absoluta favoritprogram! :)

Hejdå / God Natt!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0