Sköna tisdagar!

ännu en lovely tisdag för min del!
hade teckenspråk imorse, vilket innebar glassätande för att avsluta kursen. great..
sedan svenska där vi i princip bara pratade betyg och nördade vetgirig :)
bussen till rättvik 1050, den hoppade jag på, och nu sitter jag här, gosigt som fan.
fast just nu håller herrn på med något uttag uppe i köket, så då passade jag helt enkelt på att nörda och uppdatera på olika places!

ska göra ett försök att få mannen min att åka ner till siljan och bada, är skitsugen, fast ändå
är det inte alls lika varmt som i helgen. kommer nog ändå inte lyckas! :D
SOMMARLOV SNART! YES!
Firas in på torsdag i borlänge, nicenice :)

Ska sociala nu.
Puss /A


Kommentarer
Postat av: Nattis

lääängtar ti sömmerlovet!!

2008-06-03 @ 14:10:35
URL: http://nattisfnattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0