Måndag..

Måndag förmiddag. Jag har redan hunnit vara uppe en herrans massa timmar! Ställde kl på 06.15 i hopp om att bara behöva gå och byta säng, att Gabriel snällt skulle sova.. '
Nädå! Den lille knodden kuta runt pigg och gla! :)
Bara att försöka vakna till ordentligt å hålla koll på honom, när både Veronica och Nicole stack till respektive sommarjobb.
Lämnade lillen på dagis kl 9, skönt nog sa dem att de hade tänkt sig en tid mellan 9-14 till att börja med. Perfekt! Så nu har jag hunnit med massa nyttigt.
Dusch när jag kom hem och sedan frukost framför SATC, bestämde att jag "bara" skulle se 3-4 avsnitt, så såg 3 st. Annars hade jag blivit fast hela dagen! =) ler..
har städat hela köket, putsat och fixat, tvättat massa, hängt å vikt m.m.. Ska strax hämta in posten å sen städa vardagsrummet. Även försöka hinna med banken och apoteket innan Gabriel skall hämtas.

Annars då... Förkylningen sitter fortfarande i, inte så snuvig längre men ont i halsen å inte lika pigg som jag skulle kunna vara. Men men jag är ledig så hinner kurera mig =)

Nää, nu blir jag snart fast här. Så ska springa och hämta posten nu!
Take care!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0