Sjukdom & jobb...

Jajemen, tammesjutton alla är sjuka! Känns de som i alla fall.
Just nu är Gabriel en orsak.
Känns som alldeles nyss jag å Robert var magsjuka, å då var de från Nicole & (eller) Veronica..
Nu ligger Robert me halsfluss, mamma & Nicole har de troligtvis också. Och Gabriel e snorig som en gris!
Usch..
Men jag jobbar och står i, å håller mig frisk, än så länge =)
Kul att jobba, visst blir det intensivt, men OJ så socialt dett arbete är! Tänkte senast idag på att för flera år sedan när man var mindre, beundrade jag dessa flickor som stog i kassan på Kupolen, tänkte wow vilket häftigt jobb!
Nu står jag där själv å gör precis samma saker! Är det itne sjukt?

men men, ska ner å äta lite taco chips nu.
de har blivit min stora last här i livet:D
 godare än godis! MUMMA!

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0