Många händelser, lite tid.

Mitt i allt jobbande, har, som jag berättat tidigare Robert blivit sjuk. Det var inte halsfluss utan körtelfeber (såklart det värsta), suck. Det tar jätte mycket på kroppen och vi har inte hunnat ses mycket alls!
Sedan mitt i allt hände en annan allvarlig, men privat grej. Jag fick då träffa Robert men inte på det sättet jag ville, men ja är glad att han lät mig finnas där och att han släppte in mig.
"saken" tog även riktigt hårt på mig och jag har gått som i dvala i två dagar nu med konstant huvudvärk, och orolig så fort robert ringer.
allt verkar bättre nu ialla fall. vilket gör mig glad!
Imorrn jobbar jag, får hoppas man är lite piggare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0