Jobbet startar...

Japp i tider där de flesta sommarjobbar har hunnit göra sina veckor har jag inte ens börjat, ler.. =)
Imorgon börjar jag jobba på "riktigt", hittills bara blivit lite strödagar här å där.
Men som sagt, imorgon börjar det. Börjar med en alldeles lagom dag från 12-18. Perrfa.!

På min "semester" harj ag mest tagit det lugnt, vart till gävle och lite sånt men inte mycket mer. då alla har jobbat, suck :D
å nu börjar jag jobba å alla andra blir lediga. =)
men det är lugnt, jobbar lagomt mycket nu fram till v.31, även kallad 'classic' veckan. då jag är ledig... för då är de cruising, party å SKÖJ =))

Ah, just ja! Hunint med en mystisk "några timmar" magsjuka också, men också blivit frisk från den.. Usch det var jobbigt, men men många timmars sängliggande gjorde mig frisk =)

Näe, nu ska jag vänta på att Veronica kommer ut ur duschen så jag också kan duscha.

Ses! :)
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0