CCW, ledig & - 1

Jajemen mitt i Classic Car Week i ett gaalet varmt Rättvik. Skitmysigt, jag vet inte hur många gånger jag och Robert har varit och badat (:
Fast lite -minus med mina utslag! Irriterande ju. Men men det stoppar verkligen inte mig!
I och med Classic veckan så har jag tagit ledigt heela veckan! Gryymt skönt! :)
Var ut en sväng i tisdags, drack bara någon cider, tog det ganska jättelugnt, med tanke på alla omständigheter.

Och nu till något som STÖR MIG!
Jävla helvete vilken känslokall liten jävla krypunge du är. Jag blir så jävla arg!!
Hur många gånger har jag FÖRSÖKT ta upp om något är fel, jag trodde det var så kompisar gjorde
PRATADE OM PROBLEMEN!?
Nej då rymmer du fältet å gömmer dig som en liten fegis.
Men jag hoppas du vet att det var DUU som avslutade vår vänskap.
Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0