Vardagen står och lurar...

Nu är det bara 6 dagar kvar tills skolan börjar igen, baske mig!
Jag som bestämt mig för att ta tag i mitt liv i år! Det får vi se hur det går, förhoppningsvis orkar jag kämpa en vecka åtminstone! :)

Dom här sista dagarna får nog bestå av att umgås med dom viktigaste, Robban, som jag iofs varit med i mer än en vecka i rad, ( men vad spelar det för roll)  :], och tjejorna. Imorgon ska jag ut och äta, kinamat med Robbs, sen på lördag ska jag ha en heldag/kväll med tjejorna. Det innebär att dagen startas med shopping, och ska avslutas med middag, film , ansiktsmask och massa mys hemma hos mig.
Sen har Lina lyckats fresta mig med att dra upp i backen, vilket jag kanske, om snön finns kvar, kan göra med henne nästa helg.. Vem vet.?
=)


Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0