Nytt år, nytt liv..?

Första dagen på ett helt nytt år... Som alltid sitter man å tänker och drömmer sig bort..
"Det här året, just det här året, kommer bli det bästa någonsin" Orden som kommer varje nyårsafton.

Visst, man vill ju att året ska vara helt perfekt, men man uppskattar knappast sina medgångar om man inte får vara med om motgångarna. Eller?
Ska berätta vad jag sa när min syster ville höra det bästa & sämsta med år 2007, även vad jag ville ha annorlunda nu kommande år...

Bästa: Att jag hittade tillbaks till Robban, tryggheten jag har hos honom, den är nåt jag verkligen behöver.

Sämsta: (Minns inte riktigt vad jag sa) Men jag tycker att mitt sätt varit väldigt sämst 2007, jag har kört på lite väl egoistiskt på många fronter.

Annorlunda inför 2008: Inte ge upp för lätt, se till att orka ta tag i saker och ting.. Fast man är jävligt trött på dom, det lönar sig i slutändan...

Min nyårsafton var i alla fall jättelyckad! :)
Åt fin middag med Rob, mamma och pappa. Det var supermysigt! På kvällen gick vi hem till Emil, där det bara var 2 personer som visste jag hade kommit hem, så det var riktigt roligt att bara dyka upp och överraska. :)
Som Emil sa: " Du kan va festens secret guest"

Att på 12 slaget få en kyss av Rob och få ett gott nytt år, och få inse att jag har ett helt år att se fram emot med honom, det var härligt! Allt med honom känns superbra, visst ska man inte ta ut något i förskott, jag försöker ta allt lite i taget, så kan man inte låta bli att planera framåt.. :)

Utan att önsketänka om ett underbart, problemfritt 2008 ser jag fram emot att i alla fall få vara med om allt som kommer. För jag vet att, oavsett om det är positivt eller negativt, kommer hinna hända en hel del :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0