Is.

Japp snöat som sjutton inatt så då tänker man ju:
"Okej, då försvann halkan i alla fall"  Trots att jag inte alls
var sugen på snö. Alla har småhalkat idag, isen har legat
å lurat under snön.
Jag klarade mig... trodde jag ja!
Okej såhär, jag har klarat promenaden från
skolan till resecentrum, + promenaden från bussen å hem..
Kommer fram till uppfarten vid min postlåda, PANG
där ligger jag å tänker "FAN JÄVLA IS!"
Tycker synd om rumpan, ska lyfta på mig å då ser
jag att de droppar blod från handen... Eh va?
Slog upp handleden som är helt öm nu, WIE

JÄVLA IS FAN! haha så klantig jag är då.

Praktisk Marknadsföring provet, den praktiska delen, var faktiskt askul! Tro mig eller ej :)

Dans snart :) Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0