firande i full gång.

Japp i dag är det 4 månader! Myys de (:
Vaknade kl 9 som vanligt, börjat blivit en tradition må jag säga.
Ätit kladdkaka å bullar, tjockat i oss, för att fira kan vi låtsas :)

IMORN ÅKER JAG! :)
Åker på kryssning till Tallin med Ullis & Lina, (+ Linas familj)
Ska bli göttmos det! Jag, Lina & Ullis i samma hytt, kan bara sluta på ett
helt utspårat vis :)
Fan så skoj!
Skönt att komma hemifrån också, blir alldeles galet för mycket ibland :S

Och nästa vecka börjar min APU, på KappAhl. Ska vara där vecka 10-12 + 14
(Vecka 13 är det lov)
Så SEX hela veckor borta från skolan, glad eller!?  :)

Men chill nu
ska gå och ta hand om en viss krake som ligger å tycker synd om sig själv i sängen för att jag inte är där å vilar med honom.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0