rättvik, halsont, 18....

Jao!
Sitter i Rättvik å gör absolut ingenting, vilket är ganska skönt eftersom jag inte mår så bra. :S
Ont i halsen, nästan ont i öronen å huvudet är som mos som gör ont dessutom...
Väntar på att älskling ska jobba klart, vilket är om två & ½ timme, funderar på om jag ska sova en stund
nu på eftermiddagen. Hm..
Funderar på hur jag ska göra med mitt dansande. Har i alla fall beslutat att jag inte ska dansa kvar i Gagnef, av ett antal anledningar.
Tankarna låg på om jag skulla börja dansa i Borlänge, alternativt i Falun.
Men nu vet jag inte.. Funderar på om jag hellre skall köpa träningskort på Svea träningscenter i Borlänge..?
Fanns många roliga klasser där, och det är ju i grund och botten träningen jag e ute efter.. Så det kanske är smartare? =)

OM EN VECKA FYLLER JAG ARTON!!!!
Stor grej, men den kommer säkert vara över lika fort, tahah. =)
På lördag blir det i alla fall fest med kompisar för att fira!
Å på söndag kommer familyn hem och firar sin stora lilla syster...
Skoj skoj!
Även Insjödagen på lördagen, så tror jag ska släpa med Robbis dit å vandra runt lite, tradition, trots att det aldrig finns något av intresse där, haha! :)

På onsdag åker jag hem härifrån. Skall försöka hinna träffa husmus m. fl. Även baka å fixa å dona med städning inför helgen också. Pappa e inte hemma, han är på konferens, så då lär man finnas där för sin maama också! :)

Ska sova en stund nu.
Puss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0