Onsdag,,?

Onsdag, ganska så jätte tråkig sådan!
Vaknade upp hos Veronica, vi skjutsade Gabriel till dagis och sen hem till mig.
Sova, ta det lugnt, och så en sväng till tulavippan. Jag är så frestad att flytta hemifrån.
Blir peppad eftersom jag håller på att rensar ur mitt rum på saker som skall slängas eller
saker som jag inte har någon användning för just nu.
Vi skall ju flytta till Borlänge ett tag, kul som fan, lägenhet i Kvarnsveden är det som gäller. :)
Men längtar ännu mer efter det nya huset! Gud så kul det skall bli att bestämma tapeter till vårat
eget vardagsrum, och min å systers egna toalett, och designen på mitt rum osv !! Gosh..
Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag fyller 18! Tänka sig att lilla tjejen blir vuxen. Grymt skönt,
tänk å slänga leget i ansiktet på alla fåniga dörrvakter som tror dom är nåt, tahah. :)

Naej nu ska jag gå och ringa min karl, se när han har tänkt visa sig i mitt hus. Ska tvinga med
han på en riktigt låång promenad! Smile...
Jag behöver börja träna, har även funderat på dans i borlänge, eftersom jag ska sluta i Gagnef.
Balett kanske? Som grund. Sen vill jag köra street tror jag. :)

Ett samtal nu som sagt.
Puss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0