Helgen slut

Helgen är slut för den här gången också...

Trött som sjutton efter att skolveckan börjat, trots att första veckan alltid är lugn. Men men, gå upp tidigt är inte min grej! Psykiskt jobbiga saker har hunnit hända också. Och fast folk tror att jag inte bryr mig, så tär det på insidan. Jag är inte kall och känslolös. Bara vart med om grejor som lärt mig att stänga av alla känslor utåt. Suck..

I fredags var jag och Rob först på Kupolen, där jag köpte trosor, foundation och en foundationpensel ( som är mycket mycket bättre än dom där kuddarna). Senare på kvällen åkte vi snabbt hem till mig och åt, sedan bar det av till Leksand för att titta på hockey, Leksand-Brynäs. 0-2. Det var lite komiskt att jag innan matchen sa att jag ville se när dom slogs, så blev det också. Det var en som kasta handskarna, och dom stod och vevade! Haha, spännande.
Sen igår, lördag, jobbade jag från 11-17.15, Rob hämtade mig så vi åkte hem till mig och packade, å sen hem till honom.
Käkade jättegod mat, grillad fläskfilé, klyftpotatis och tortilla dip som kall sås. Mumma! Sedan laddade vi ner en film som hette "The Eye", med Jessica Alba. Jag tyckte den var obehaglig men Rob tyckte inte den var läskig överhuvudtaget. Smaken är som baken...

Jobbat idag också, 12-17.15. Segt som sjutton, som det alltid är på söndagar. Nu ska jag gå och plocka iordning på mitt rum, och plocka ur min väska.

På fredag åker vi till Stockholm!! Ska bli så roligt! =)

R<3

Kommentarer
Postat av: Robelibobban

Älsko, du är inte kall och känslolös, det vet du också! Du tar det bara på ett annat sätt en dom andra. Alla är olika och så är det bara!



HaHa kul med hockeyn också ;) Fast det blev 1-2 för att vara noga :D Kul Kul att du följde också!

Stooooockholm snaart!



Älsk dig babe!<3

2008-08-24 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0