Helg över, vardagen tillbaks på plats

Hellooo där!

Helgen är över, och nu är vardagen officiellt på plats i mitt liv igen. SUCK!

Men tar väl helgen först, som har varit riktigt bra :)!
Fredagen var lugn, med Bertan, film och popcorn. Mådde långt ifrån bra, varit sjuk hela veckan också.
På lördagen, då jag sov NOLL, gick vi upp i lagom tid, för att gå på Insjödagen, som varje år är skit, och varje år visar man sig där ändå. Är det korkat eller vad!?
Åt i alla fall mumsig langos, jag och Gabriel rockade loss i tältet och så såg vi ful Brolle. Ser ut som en gammal raggare! xD
Det hann vi med innan vi for till Borlänge, haha Bertan ville ( jag hade pressat honom lite) ha något nytt till festen!
Köpte en riktigt snygg t-shirt, hann hälsa på Linn också.
Sen vare bara hem och vila, sova å städa det sista.
På kvällen kom alla, Elina, Linn, Emil, Werki, Kenneth, Flink, jag & Robert, var det som hade en riktigt rolig kväll. Verkar så i alla fall! =) Haha fick roliga presenter och det var mycket skratt under kvällen. TACK! :)

Söndagen bestod av redig huvudvärk, och massa KALAS! :) För mig.
Fyller i och för sig år imorgon, men lättare på en söndag så att säga. Alla syskon med respektive, och barn + mormor och Anja, även fam Olsson kom! :)
Fick massa skojiga presenter.
B la:
form, skålar och ljusstakar från Höganäs, pengar, nyckelring med bil på, godisbilar, wunderbaums, sexleksaker (hrm.) och reflexer. Sist men inte minst fick jag ett jättefint och personligt halsband av Bertan! LOVELY! :) Jag vart så glad! Fick även presentkort på en guldsmedsaffär så jag kan byta till en riktig kedja till, det är vad han vill. Så det skall fixas snart.
Pengarna jag fick räckte och blev över till min mobil jag lääängtat efter! Så den är beställd och kommer förhoppningsvis imorgon!!
TACK MINA KÄRA SYSKON FÖR PENGARNA! :)
Å Tack allihopa för alla fina presenter!!

Och som sagt så är vardagen tillbaka i mitt liv igen!
Idag var första dagen i skolan, och vilken ångest det var över att visa sig i det gamla huset igen, suck...
Bara bita ihop, sista året och allt, får försöka göra det till ett av dom bästa helt enketl!

Puss / A

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hur mycket fyllde du? Grattis i efterskott!:D

2008-08-26 @ 15:59:23
URL: http://chachai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0