ccw över, min månad e här!

Jao å så var Classic över för det här året också da! :)
Mina officiella partydagar e tisdagen och lördagen, men tisdagen blev lugn, med tanke
på vissa omständigheter.
Men på lördagen var det bara att tuta & köra! (:
Och det gjordes det sannerligen.
Jag, Rob, Ponne å Kenta åkte till nån Lärkas å började förferra med massa folk. Stressande för mig att just då vara ensam tjej, så jag blev överlycklig när mina brudar kom å festade med mig =)
Virrig kväll måste jag säga :D
Men allt flöt på å det var kort å gott en jävligt chill kväll ;)

Igår var jag, Rob, lempe å kenta till falun å hälsade på Lasse å sen käkade vi donken och åkte hem =)
Påk vällen rymde jag å min man hem till mig där vi var helt ensamma, haha satt å kollade på Kopps innan vi stupade isäng =)

Today har jag bara rensat på mitt rum inför flytten osv. :)
Hittade gammal dagbok osv, så roligt å titta på nu :)
Naej nu ska jag chilla!

OM FEMTON DAGAR FYLLER JAG 18

Pusss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0