Torsdag.

Och jag fullkomligt ÄLSKAR det nya vädret!!
Gud i himelen säger jag bara, solen skiner med stora strålar, och folk börjar ta av sig och man kan om några dagar gå i enbart T-shirt. Liksom hur underbart är inte det!?

Idag var en väldigt skön dag. Hade nationellt prov i engelska, som var superlätt, skrev på massa och var klar på typ 30 minuter. Så jag, Linn, Emil och Linus tog 8.50 bussen hem, köpte köttbullar på ICA, hämtade snabbmackisar hos Emil, sen gick vi helt enkelt hem till mig och gjorde lunch. Jättemysigt!
Sen kom Tom och Micke också så vi fikade lite med bullar och chokladmuffins. :) Vi är ett härligt gäng.
Jag och Linn åkte tillbaks till skolan för att hinna med psykologin och teckenspråk.
När jag kom hem tänkte jag att jag alltid kunde plugga eftersom jag inte hade så mycket för mig. Men det var så tråkigt så ringde Lina, åt och sen kom hon hit. Vi åkte ner till OK, handlade glass och sen åkte vi till lekparken här vid mig och satt och snackade lite skit. Sånt behövs verkligen ibland. Och Lina du är bäst, min bästa vän. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är lika bra du med :)

2008-04-17 @ 20:20:50
Postat av: LIna

den komentaren va från mej ^^

2008-04-17 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0