Tisdag

Idag är det tisdag och det har varit en slapp dag i skolan.
Har bara haft 3 lektioner och slutade halv 1. Göttmos!
En av lektionerna  var teckenspråk., jag var lite orolig för trodde vi hade prov, som jag inte alls hade tränat till.
Men vi satt och bokstaverade bara, ska tydligen ha provet nästa vecka eller nåt liknande.
Efter skolan åkte jag buss med Stina A, hoppade av vid Hushagen och fick sitta en EVIGHET och vänta på Lina! haha. :)
Majlis kom och sällskapade sista 5-10 minutrarna, han hjälpte mig även hitta min lilla fröken så det var ju tur.
Jag och Lina gick till Konsum, handlade varsin macka och pirog så vi hade något att äta, sedan hoppade vi på bussen mot Falun.
Det visar sig när vi kommer dit att Stina är kvar på skolan så det är bara att hoppa på 701 till H-bo och träffa henne där. Hälsade på hennes kille och sedan traskade vi hem till hennes mysiga lght.
Satt där och chillade.. Käkade lite, snackade massa skit och bara hängde. Det kändes bra tycker jag. Bestämde att vi troligtvis ska vara hemma hos henne på lördag, basta, fixa naglarna och såna där fåniga tjejsaker. Grejt tycker jag!
När jag kom hem så bad pappa mig sitta ner för han skulle visa mig något, det visade sig vara inkomstdeklarationen från året som varit och jag blev skitnervös, trodde jag skulle få betala något skit på skatt grejs. Men nejdå..!
Visade sig att jag ska få tillbaks nästan 3000 kr. Wie! Alltid gött med pengar...
Och jag blev helt chockad! Lilla jag har tjänat typ 41 000 kr förra året! På bara sommarjobb och extra knäck!  Bra gjort av mig, och inget vettigt har jag gjort med pengarna :)

Näej... Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är klar när Robert ringer. Han skulle förmodligen ringa efter matchen, så skönast att man är klar då så det slipper bli stressigt osv..

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0