Sunday afternoon

söndag, och jag har såååååå ont i benen!
att gå i trappor är just nu tortyr av värsta slag.. Shit!
helt enkelt att lägret har gett mig något, förhoppningsvis betyder detta att hästlåren har tränats lite.. hm märks la.

Ja lägret då. Har vart helt okej, med bowling, pizza å planering på fredagen, och 7 timmars dansande på lördag + lekar.. Lekar där norsk fylla ingick, jag upptäckte rätt snabbt att norsk fylla inte var min grej. Efter 10 varv var världen totalt upp och ner och jag gjorde sveriges mest graciösa vurpa.. Hrm..  Kan säga att byxorna jag hade på mig var gröna från fotändan upp till midjan. Great.
Idag var humöret nere på botten och letade, vet inte varför. Men de är som jag och Lina diskuterat. Jag låter alla omrking mig påverka, istället för att bara fokusera på dansen som är det jag egentligen älskar att hålla på med.
Vi kom fram till att det är därför mitt intresse för dansen just nu är väldigt svagt. Men jag kan inte låta bli, jag är sjukt påverkbar, oroar mig över allt.

Jag har en noja att det alltid känns som någon bevakar mig, även fast jag är i en folkmassa på några 1000 pers, så känns det som att någon kollar på just mig. Kollar, uppochner blicken, utvärderar..
Så vet jag att folk som är bättre än mig på något eller ser bättre ut (vilket jag alltid tycker) sjunker självförtroendet ner på bottnarnas botten och jag känner mig som en myra.
Sjukt jobbigt det där egentligen.
Jag kan liksom inte ens gå å lägga mig utan att det känns som någon kollar på mig, så jag måste tänka på att byta om så jag inte står spritt språngande naken, o alltid kolla så inget är fel, typ håret eller något. helt sjukt :S

Men aja, jag är hemma från danslägret nu iaf. Gjort klart presentationen till AMS, så får se hur det går imorgon. Nyss kollat klart Top Model 9 osv.

Trött som få är jag.  Saknar solen gör jag också, men rätt skönt ändå med lite regn idag... Passade humörsnivån!
Ska gå och måla om naglarna nu.

Du har stulit mitt hjärta, vet du det? Konstigt nog är jag inte nerövs över det, för jag vet att mitt hjärta är tryggt hos dig. En mer trygg plats undrar jag om det går att hitta. <3     

                                                                                     

Kommentarer
Postat av: LAJNO

Segt med bloggande nu
=)

2008-05-04 @ 14:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0