Söndag.

Söndag, och tiden står stilla, som den alltid gör på söndagar.
Allting går sjukt segt, och jag har ingenting alls att göra. Tackade nej till att följa med på kupolen, för det känns rätt meningslöst när man är totalpank. Suck...
Enda jag vet som "händer" idag är väl att jag och Lina ska till dansstudion och träna på danserna. Vi snodde nämligen nyckeln av Isabelle så det ska väl bli skönt. Vore ju super om vi försökte köra hela uppvärmningen med styrka och stretch. Dock kommer det nog inte bli så skönt för jag har världens hemskaste träningsvärk sen idrotten i fredags!!
 
Vad som hänt i helgen.. Film i fredags med Robban, kalas för mamsi igår, och sen stack jag å tjejorna till Nina och umgicks där! Det var supermysigt!
Vi kollade film och spelade " Med andra ord", grymt roligt spel alltså!
Känns skitbra med dom tjejerna. Liksom inte vart så bra kompis, eller liksom jag har inte umgåtts med dem tjejorna förutom när det är fest... Så det är skittrevligt tycker jag!


Bla, prata av mig om negativa saker å..
Det känns ibland som att man står still i en hög full av lim och trampar och försöker komma loss...
Ni vet, när man vill ha förändring men det aldrig händer något, man står kvar på samma ställe, och bara blir mer och mer desperat. Sjunker djupare ner.
Jag skulle behöva många förändringar!!
En viktig del, som kanske låter skitfånigt. Tror jag är att våren inte kommit än. Jag är en sån person som verkligen behöver solljus. Hela jag och min kropp mår mycket bättre då! Och eftersom våren låter vänta på sig, får jag nog nöja mig med att stå kvar på samma punkt ett tag till.

Nej nu måste jag gå ut på altan och kamma Skrållis. Hon ligger i mitt knä och lossar grymt mycket vinterpäls!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lina

segt med bloggandet idag ( måndag )

2008-04-14 @ 19:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0