Onsdag.

Onsdag idag, sitter i skolan just nu. Typ inte gjort ett pilleskit idag.. bara setat och lyssnat på Lena och sen nu skulle vi sitta och fundera på vad vi vill ha för UF företag. Men jag ska troligtvis vara med Linn och Stina A, och dom är inte här idag. Linn har redan slutat och Stina A är sjuk..

Så jag har roat mig med att surfa runt och leta efter en frisyr som jag skulle kunna tänka mig att klippa. Jätte sugen på att klippa håret kort, men vet inte alls om jag skulle våga! Liksom vad gör jag då, om jag inte är nöjd?
Andra alternativet är att behålla längden men klippa en riktigt busig frisyr, med mycket mycket uppklippt och olika längder och ruffstuffs på håret. Det är så tråkigt, för om jag inte plattar det är det varken rakt eller lockigt utan bara flygigt. Alltså inget man vill gå runt i.
Plattar jag det så, ligger det slickat mot huvudet med noll volym så jag har ingen aning. Kanske om man skriver ut frisyrerna man funderar på och går till en salong och frågar vad dem tycker. Dom har ju liksom lite mer kunskap om hår, vad som passar vilket ansikte och så vidare.

Detta skulle kommit ut igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0