Onsdaag!

Och just nu lyser solen med sin frånvaro. Men verkar vara någorlunda klart ute, så de kan nog bättra på sig =)..
Sitter och väntar på bussen, börjar 0920. Drygaste lektionsaten på lääänge länge! Samma lektion hela dagen, med min favourite, IngaLiis! BAH! Haha vi brukar inte komma alltför överens! :)
Sen hem, packa väska, byta om, och åka till dansen.. Sen hämtar Robbbs upp mig i Gagnef, ska hem till honom, MYS.
På fredag är det dansläger, jag är inte alltför pepp, men det blir säkert bra. Ska bowla och käka pizza med hela gänget på fredan, och på lördag börjar allvaret. Dansshowen är ju liksom om 2 veckor. Men jag tycker alla danser sitter och så. Det är väl bara kläderna jag inte orkar ta tag i, suck...
Men det löser sig väl också...
Fan vad jag vill ha mitten av maj, kommer nog vara otroligt chill i skolan då, och inte allför långt kvar till skolavslutningen! :)
Och det betyder.... SOMMAR! Årstiden då man äntligen känner att man lever.. Annars går jag bara runt som i dvala och är en liten hatare av allt..  :)

Nytt för mig å Rob också ;) Sommar å allt, hehe =)

Naej men ska ner å fixa klart mig inför school!

Pussåkrams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0