Monday, back at school!

Måndag och skolan började för första gången på 6 hela veckor!
Det har varit en helt otrooooligt seg dag! Jättehungrig, käkade.. Efter 30 minuter är man hungrig igen. Drömdag!
Men allt på skolan är sig likt egentligen. Jag blir seg på precis samma lektioner som förut, tappar energin efter precis lika lång tid på matten osv...
Vanorna sitter i! :)

Men just nu har jag gott om energi och har ingen större lust att sitta bänkad här. Så jag tog telefonen och ringde Lina som alltid ställer upp på att hitta på något :)
Så nu väntar jag på sms att hon åkt från Boan, så ska jag gå ner och möta henne! Brabra, då har jag min dag planerad.!

uschans, nu var det länge sen jag var ut måste jag säga.. och inga pengar för det har jag heller, men suget finns där i alla fall! :)
Får satsa på sista april, men förhoppningsvis blir det något innan dess.!?

Även att jag shoppat lite kläder, trodde jag skulle få mitt shoppingbehov mättat, men det ökar ju bara efter lyckade köp! :)

Nej ska ner och förbereda mig på en promenad i slask ner mot OK!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0