Lågt.

Var ett tag sen man skrev. Bland annat för att blogg h-vetet inte funkat...
Idag var det sista dagen på apu:n, tråkigt, för jag har stormtrivts där! Personalen är urhärlig, och det är ett roligt jobb.

Annars idag, hur har dagen i sig varit? Skit!
Jag är så otroligt låg just nu, känner mig jätte deprimerad och som att jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst... Antagligen pms:ig, men jag pallar inte det! USCH!

Robert är på hockey :/ Hade mer än något annat velat och behövt ha honom här nu, han är bäst, bäst ,bäst på att muntra upp mig med underbara ord... Han är underbar, och jag älskar honom!
Vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan honom!
Så.. Så fort han kommer hit ska han få ta hand om mig å gosa lite å se på film eller något sånt :) Får ser om jag blir på bättre humör då, troligtvis!!

Tack & Hej

Kommentarer
Postat av: Rob

Sööötnos :) Jag skulle inte ha gått på hockeyn!
Älskar dig så sjukt mkt, vet inte vad jag skulle göra utan dig

2008-04-06 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0